Keulan kolmeputkinen torpedo-osasto ja miehistön punkkia.
Sukellusveneen keskus.
Ja konehuone. Kaksi Motoren-Werke Mannheimin eli MWM:n yhteensä 700 hevosvoimaista dieselmoottoria sekä takempana sukellettaessa käytettävät kaksi yhteensä 360 hevosvoimaista Siemens-sähkömoottoria.
Suomenlinnan telakka tuli myös tarkastettua samalla. Tässä telakan suuri allas.
Pienemmässä altaassa työskenneltiin parhaillaankin Helios nimisen hinaajan Voith-Propulsio potkurijärjestelmän kimpussa. Alus kuuluu Alfons Håkans yhtiön laivastoon.
Tuossa yllä kartta telakan alueesta ennen Ensimmäistä maailmansotaa.
Tässä kartta telakka-alueesta nykyisellään.
Kuten jo aiemmin saitte lukea niin S25 on vuosina 1922-1932 kuljettanut lentokoneiden moottoreita Santahaminasta Suomenlinnaan. Jotakin lentokoneiden valmistukseen viittaavaa on telakan (kartassa B5) Vanhassa vuonna 1917 valmistuneessa levyhallissakin puuhailtu, joten onkin luultavaa, että moottorit on tuotu tänne.
Rakennuksen kyljestä löytyi tällainen kyltti.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.